Headerbild

Medlemskap 2024

Att vara medlem innebär bland annat att du får delta i aktiviteter som klubben ordnar och lösa tävlingslicens via klubben.

Du är även medlem i Svenska Ridsportförbundet och får medlemstidningen ”Häst & Ryttare”.

Det är viktigt att du betalar medlemsavgiften innan du löser din tävlingslicens, licensen kan inte godkännas annars.

I ditt medlemskap har du också en generös olycksfallsförsäkring i Folksam som är en viktig sponsor för ridsporten. Viktigt om olyckan är framme, vare sig det är hemma i stallet, på uteritten eller på träning eller tävling!

Som medlem i ARK har du även 20% på hela Flüggers sortiment hos AB Edlunds Järnhandel i Askersund. Vid köp går även 5% tillbaka till klubben.

Medlemsavgifter för 2023

* Junior 275 kr (tom 18 år)

* Senior 325 kr

* Medlemskap för familj:

Alternativ 1: 1 vuxen och 2 juniorer 825 kr.

Alternativ 2: 2 vuxna och 2 juniorer 1100 kr.

Medlemskapet gäller för ett kalenderår (januari - december).

Medlemsavgiften betalas in på Bankgiro 652-3161

Skriv namn på för vem medlemsavgiften avser, e-postadress, telefonnummer och personnummer inklusive de fyra sista siffrorna. För dig som betalar för familj är det jätteviktigt att du skriver med namn och personnummer på ALLA som därmed blir medlemmar.

För att kunna registreras i medlemsregistret krävs alla 10 siffror i personnumret. Mer information om det finns här

Skriv din mailadress så vi kan nå dig med klubbinformation.

Ryms inte all denna information på din inbetalning så skicka ett mejl med infon till eva_holmer_@hotmail.com Men det är ändå viktigt att framgår på inbetalningen vem det gäller.

Ridsportförbundet har tecknat avtal med Folksam om en olycksfallsförsäkring för alla medlemmar.

Här kan du läsa mer om försäkringen:

Idrottsförsäkring Svenska Ridsportförbundet

Medlemsbrev och medlemspolicy

Här hittar du dokument som är viktiga för dig som medlem!

Medlemsbrev

Medlemspolicy

Klubben blir sponsrad genom dina inköp på nätet!

Visste du att Askersunds Ridklubb är ansluten till Sponsorhuset?

Det betyder att genom att handla genom Sponsorhuset kan våran klubb tjäna pengar genom dina inköp på internet. Du kan bl.a handla på  Bokus, Netonnet, CDON, Zalando, Lenson, Ellos, Gymgrossisten. Så gå in du med nästa gång du behöver handla över nätet! :)

Du kan också börja sponsra klubben direkt genom att anmäla ditt intresse för sponsorhusets nyhetsmail!

Gå in på http://www.sponsorhuset.se/askersundsridklubb/